Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Післяплата: При отриманні вантажу післяплатою, клієнт зобов'язаний оглянути цілісність і повну комплектацію вантажу в присутності працівників служби доставки. У зворотному випадку (огляд за відділення Нової Пошти, вдома, в автомобілі) матеріальної відповідальності магазин не несе. Передоплата на картку Приват Банку: В ситуації коли клієнт виявив (в присутності працівників служби доставки) заводський брак або механічні пошкодження (внаслідок транспортування або упакування вантажу), покупець має право повернути або обміняти товар. Оплата транспортування в цих випадках за рахунок магазину. Повернення вантажу, який відповідає замовленню і не має шлюбу і механічних пошкоджень здійснюється за рахунок клієнта. Термін для здійснення повернення не більше 14 днів.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.